آموزش کامل سئو
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

آموزش سئو به صورت کاملا عملی و تضمین شده (ویژه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی ) 

امروزه نمی توان بی تفاوت از کنار پتانسیل های دنیای مجازی در توسعه تجارت و کسب و کار گذشت.قطعا اگر بخواهید از این پتانسیل بالا بیشترین بازدهی را داشته باشید باید به نوعی کاری کنید تا در اینترنت بیشتر دیده شوید.روش های مختلفی را می توان به کار برد تا کاربران وب با خدمات و محصولات شما آشنا شوند اما بی شک یکی از بهترین و موثر ترین روش های معرفی شما به کاربران نت چیزی نیست جز سئو و بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو. مجموعه سرچ 1 با چندین سال تجربه موفق و حرفه ای در حوزه سئو و بهینه سازی و با نمونه کارهای بسیار قوی در این حوزه آماده ارائه خدمات تخصصیآموزش کامل سئو به شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی و سایر علاقه مندان می باشد. 
دقت داشته باشید که خدماتی که ما به عنوان تدریس خصوصی سئو در نظر گرفته ایم به صورت 100% عملی و تضمینی بوده و در واقع در این دوره ها حاصل سال ها تجربه خود را به صورت کاملا عملی در اختیار شما قرار خواهیم داد و به صورت تضمینی به شما آموزش می دهیم که چگونه با کلمات مورد نظرتان بتوانید در موتورهای جستجو در بالاترین رتبه و در صفحه اول قرار گیرید. این خدمات به صورت کاملا اختصاصی و تخصصی ارائه می گردد و از ابتدای دوره آموزشی با یک پروژه عملی کار را شروع خواهیم کرد و در پایان دوره خودتان خواهید دید که چگونه پروژه مورد نظر با کلمه تایین شده به صفحه اول گوگل آمده است. شاید بتوان کلاس ها و دوره های مختلف اموزشی زیادی را راجع به موضوع سئو پیدا کرد اما تفاوت دوره های ما با سایر دوره های دیگر در عملی بودن و تضمینی بودن کار است. 

هزینه دوره تخصصی سئو و بهینه سازی : 
هزینه این دوره مبلغ ده میلیون تومان است. 

ضمانت کاربردی بودن دوره: 
در ابتدا یک قرار داد رسمی میان ما و شما منعقد خواهد شد و در این قرار داد ذکر خواهیم کرد تنها در صورت عملی بودن و نتیجه گرفتن در طول دوره آموزشی می بایست مبلغ فوق از سوی شما به ما پرداخت گردد. در واقع ابتدا آموزش خواهید دید و بعد از اینکه خودتان نتیجه را به وضوح مشاهده کردید مبلغ مورد نظر را پرداخت خواهید کرد. ما امکان برگزاری خصوصی آموزش سئو در تهران و همچنین آموزش سئو در کرج و آموزش سئو در اصفهان را برای کلیه علاقه مندان و ارگان های دولتی و خصوصی دارا هستیم. 

می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه برگزاری کلاس سئو عملی با شماره تلفن های 02634439972 و یا 09392739838 تماس حاصل فرمایید. 

همچنین می توانید از بخش زیر جدولی از کلمات کلیدی در حوزه های مختلف را مشاهده کنید که تا کنون برای مشتریان به صفحه اول گوگل آورده ایم 

خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به صورت 100% تضمینی

قبل از هری چیز مزایای بهینه سازی سایت شما توسط مجموعه ما را برایتان خاطر نشان خواهیم کرد

1-عملیات سئو و بهینه سازی مطابق با آخرین الگوریتم های معرفی شده گوگل و به صورت کاملا استاندارد صورت می پذیرد.

2-در تهران سئو بهینه سازی سایت شما به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد شد.

3-شما تنها مبلغ 10% تا 20% کل مبلغ پروژه را به عنوان پیش پرداخت می پردازید و مابقی بعد از رسیدن کلمات مورد نظر شما به صفحه اول دریافت می شود.(این درحالیست که در اکثر شرکت های همکار حداقل از شما مبلغ 50% تا 60% به عنوان پیش قرار داد خواهند گرفت.)

4-در صورت عدم نتیجه گیری لازم در مدت زمان تایین شده کل مبلغ پیش قرار داد بدون کسر هیچگونه کارمزدی به شما به صورت تمام و کمالی بازخواهد گشت.(در برخی از شرکت های همکاری مبلغی را به عنوان حق الزحمه و کارمزد کسر می کنند.)

5-می توانید استعلام کیفیت کار ما را از مشتریان ما بگیرید. به بخش پروژه های انجام شده مراجعه کنید و با مدیران سایت ها تماس بگیرید و میزان رضایت انها را جویا شوید.

6-برای دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تلفن هیا زیر با ما در تماس باشید :

02632771528  و همراه  09392739838  

 

 

همه می دانیم که اگر سایت ما با کلمات کلیدی مرتبط با فعالیتی که در حال انجام هستیم بتواند رتبه های خوبی را در موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل بدست آورد می تواند تحول عظیمی در کسب و کار ما ایجاد کند. به همین دلیل این روزها همه در حال کار و تلاش برای رسیدن به صفحه اول گوگل هستند تا بتوانند خدمات و محصولات خود را به کاربران و متقاضیان عرضه نمایند.گروه سرچ 1 نیز با درک این موضوع و با دارا بودن چندین سال تجربه موفق در حوزه تجارت الکترونیک اماده ارائه خدمات سئو به متقاضیان محترم می باشد.

خدمات سئو

لازمه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آشنایی کامل با مفاهیم و الگوریتم های موتورهای جستجو بوده و اینکه بعد از درک این مفاهیم بتوان راه کاری را در جهت بهبود رتبه های  یک سایت به صورت عملی ارائه داد.عادت نداریم زیاد از میزان تخصص و حرفه ای بودن خود صحبت کنیم.معتقد هستیم نمونه کارهای ما می توانند گویای همه چیز باشند.شما می توانید از برخی از آخرین نمونه کارهایی که در حال بهینه سازی انها می باشیم  از قسمت زیر دیدن  نمایید و میزان کیفیت کار ما را بررسی و حتی اگر خواستید از مدیران سایت های فوق استعلام کیفیت کار ما را جویا شوید.

برای دیدن آخرین نمونه کارهای انجام اینجا کلیک کنید 

همچنین می توانید از بخش زیر جدولی از کلمات کلیدی در حوزه های مختلف را مشاهده کنید که تا کنون برای مشتریان به صفحه اول گوگل آورده ایم

جدول کلمات کلیدی

ما بنا به خواسته شما می توانیم بهینه سازی سایت را در مدتی زمان کوتاهی برایتان انجام داده و در نهایت شما را به رتبه های مورد نظرتان در گوگل برسانیم.شما کلماتی که می خواهید در انها رتبه های بالایی داشته باشید را به ما معرفی کرده و ما نیز بعد از یک انالیز و بررسی حوزه کاریتان به شما خواهیم گفت که در طی چه مدت زمانی می توانیم پروزه سئو سایت شما را انجام دهیم.

بهینه سازی سایت

خدمات بهینه سازی سایت که از طرف سرچ 1 ارائه می شود به شرح زیر می باشد :

آنالیز کامل سایت مشتریان توسط نرم افزارهای گوگل

آنالیز کامل کلمات کلیدی مورد نظر شما

بررسی ایرادات احتمالی و مواردی که گوگل برای سایت شما پیشنهاد داده است از طریق ابزار وب مستر

ایجاد سایت مپ استاندارد برای سایت شما

اضافه کردن سایت شما به گوگل آنالیزور جهت بررسی دقیق تر

افزایش ترافیک سایت شما به صورت هدفمند

ارتقا رتبه کلمات کلیدی مورد نظر شما به صفحه اول گوگل به صورت تضمینی

تولید محتوای یونیک و کاملا استاندارد برای سایت شما

خدمات بهینه سازی سایت

 

چگونه درخواست خود را جهت بررسی و انجام سئو ارائه دهیم ؟

 

 

مراحلی که می بایست برای معرفی سایت خود به ما جهت بهینه سازی سایت انجام دهید نیز به شرح زیر می باشد :

1-می توانید با شماره تلفن های 02634439972  و یا 09392739838  و یا 09390998711 تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست خود را به هکاران ما اعلام نمایید.

2-می توانید از طریق فرم تماس با ما اطلاعات لازم از قبیل :

آدرس سایت

کلمات کلیدی مورد نظر

شماره تلفن جهت تماس با شما

را برایمان ارسال کنید.

 

بهینه سازی سایت

از این بخش وارد فرم تماس با ما شوید

ما بعد از بررسی دقیق حوزه کاریتان به شما تعرفه خدمات سئو را اعلام خواهیم کرد و همچنین مدت زمان انجام کار را نیز مشخص خواهیم کرد.

در صورت تایید نهایی توسط شما فرم قرار داد خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

 

 

کلمات کلیدی :

بهینه سازی سایت
خدمات بهینه سازی سایت
بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
بهینه سازی موتورهای جستجو
بهینه سازی موتور جستجو
بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی برای موتورهای جستجو
بهینه سازی سایت در گوگل
بهینه سازی وب سایت seo
خدمات سئو
خدمات سئو سایت

تعرفه خدمات سئو سرچ 1 مناسب ترین نرخ در میان سایر شرکت های بهینه ساز
مشخص نمودن تعرفه سئو قبل از اینکه حوزه کاری سایت معین گردد و مشخص شود که قرار است بروی چه کلماتی عملیات بهینه سازی سایت صورت پذیرد عملا ممکن نمی باشد. جدا از این دو مورد باید میزان رقابتی بودن کلماتی که قرار است بروی آنها خدمات سئو انجام شود نیز مشخص شود. ممکن است کلمه ای باشد که از سوی دیگر رقبا نیز به شدت مورد توجه باشد و اکثر سایت ها در آن کلمه مشغول فعالیت و کار باشند,طبعا برای رسیدن به صفحه اول با چنین کلمه ای باید زمان بیشتری  صبر کرد و کار بیشتری انجام شود و طبعا هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

تعرفه سئو

اما در عوض ممکن است کلمه ای برای شما مهم باشد و بخواهید حتما انرا برایتان سئو کنیم ولی این کلمه زیاد رقابتی نبوده و در واقع از میزان رقبای کمتری در نت برخوردار باشد,پس طبعا هزینه اوردن چنین کلمه ای به صفحه اول  بسیار پایین تر می باشد.

مجموعه سرچ 1 سعی کرده است با توجه به همه توضیحاتی که در بالا عرض کردیم,تعرفه خدمات سئو خود را تا انجایی که امکان داشته باشد مناسب و مقرون به صرفه در نظر بگیرد و بر خلاف برخی از شرکت ها که به دنبال اخذ مبالغ نجومی برای این  کار هستند ما سعی کرده ایم تا با درک شرایط مشتری بتوانیم به تعاملی دوطرفه دست یابیم.پیشنهاد می کنیم جهت دریافت نرخ دقیق خدمات بهینه سازی سایت از طرف ما حتما از طریق روش های زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن به شما بگوییم که در چه مدت زمانی و با چه تعرفه ای می توانیم سایت شما را در صفحات اول گوگل قرار دهیم.

تعرفه خدمات سئو

نمونه کارهای ما نشان از کیفیت بالای خدمات ما به مشتریان

 

بدون هیچگونه توضیح اضافی شما را دعوت می کنیم تا حتما از بخش نمونه کار های ما دیدن نمایید.می توانید حتی جهت استعلام دقیق تر با مدیران سایت های مربوطه تماس گرفته واستعلام کار  ما را جویا شوید.

 دیدن نمونه کارهای ما

همچنین می توانید از بخش زیر جدولی از کلمات کلیدی در حوزه های مختلف را مشاهده کنید که تا کنون برای مشتریان به صفحه اول گوگل آورده ایم

جدول کلمات کلیدی

 تعرفه خدمات سئو

 

روش های تماس با ما

 

1-می توانید با شماره تلفن های 02634439972 و یا 09392739838 و 09390998711 با ما در ارتباط باشید.

2-می توانید از طریق بخش تماس با ما مشخصات خود از قبیل :

-آدرس سایت

-کلمات کلیدی مورد نظر

-و یک شماره تلفن از خودتان جهت تماس

برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی با شما در این زمینه ارتباط برقرار کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: